Tento príspevok bol pôvodne publikovaný na stránke https://kryptomagazin.sk/revolucia-v-nakupovani-oblecenia-znama-znacka-sokuje-slovakov-samoobsluznymi-pokladnami/ a autorom článku je Karina Daráková. Tento článok je iba kópia originálneho článku.

Revolúcia v nakupovaní oblečenia

Doba dlhého čakania v radoch pred pokladňami v obchodoch s oblečením sa pomaly končí. Známy odevný reťazec ZARA prináša na slovenský trh revolučnú novinku v podobe samoobslužných pokladní, ktoré doteraz poznáme najmä zo supermarketov či diskontných predajní. Informoval o tom portál tvnoviny.sk.

Vlajková predajňa značky ZARA, ktorá sa vo štvrtok 24. októbra otvorila v bratislavskom Auparku, predstavuje najmodernejšiu a najväčšiu prevádzku tejto módnej značky na Slovensku.

Lepší zážitok z nakupovania

„Implementácia samoobslužných pokladní výrazne zlepší zákaznícku skúsenosť. Zákazníci už nebudú musieť tráviť čas čakaním v radoch,” vysvetľuje Veronika Košická, generálna manažérka nákupného centra.

 

Technologické vylepšenia však nekončia len pri samoobslužných pokladniach. ZARA prináša aj revolučný systém rezervácie skúšobných kabínok, ktorý posúva nakupovanie do novej éry. Petra Majcher, senior marketing manažérka Auparku, približuje:

Zákazníci si môžu zarezervovať skúšobnú kabínku prostredníctvom mobilnej aplikácie, ktorá im presne ukáže, ktorú kabínku môžu využiť.

Unikátnym prvkom je aj automatizovaná stena na správu skúšania oblečenia. „Po priložení vybraného oblečenia k špeciálnej stene sa automaticky rozsvieti číslo nad voľnou kabínkou určenou pre zákazníka. Po vstupe do kabínky sa číslo automaticky vypne,” objasňuje Majcher princíp fungovania inovatívneho systému.

Modernizácia sa dotkla aj oblasti online nakupovania. Reťazec zavádza automatizovaný systém výdaja online objednávok, čo podľa manažérky výrazne urýchli celý proces. „Odstránením ľudského faktora sa celý proces významne zrýchľuje,” dodáva.

98%

Už sa viac neboj o svoje peniaze.

Investuj a premeň svoje obavy na príležitosť.

Sponzorovaný obsah

Finančné rozdielové zmluvy sú zložité nástroje a sú spojené s vysokým
rizikom rýchlych finančných strát v dôsledku pákového efektu. Na 76 % účtov
retailových investorov dochádza k finančným stratám pri obchodovaní s
finančnými rozdielovými zmluvami u tohto poskytovateľa. Mali by ste zvážiť,
či chápete, ako finančné rozdielové zmluvy fungujú, a či si môžete dovoliť
podstúpiť vysoké riziko, že utrpíte finančné straty.

Prevádzka poteší aj rodičov tých najmenších

The post Revolúcia v nakupovaní oblečenia: Známa značka šokuje Slovákov samoobslužnými pokladňami appeared first on KRYPTOMAGAZIN.